Translate

søndag den 30. marts 2014

Vinter i haven

 Vinteren begynder at vise sig i haven, men vejret er ustabilt og det er en ret mild vinter. Sneen er kommet og smeltet et par gange.
 Der ligger stadig blade på bedene og ruggen er stadig i jorden. Det giver lidt beskyttelse så frosten ikke er for hård ved jorden.
 Så kom der sne.
Jeg måtte lige ud og ryde sneen omkring mit minidrivhus så det ikke tog for meget fugtskade, nu da der stadig ikke er kommet plastic på.
 Der er ikke noget at foretage sig i haven, så det meste af vinteren har nok bare gået med at rense frø eller læse om havearbejde, og vente på der sker noget.
 Jeg ville prøve om jeg kunne tø den frosne jord op i drivbænken, med et par stearinlys.
Jorden tøede op, men jeg fik ikke prøvet at så noget, da jeg ville igang med at bygge et drivhus inden foråret kom.. se mere i næste opslag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar