Translate

mandag den 15. juli 2013

Nye Jordbærplanter

Så har jeg fået flere planter fra Anja Eilstrup. Tak for dem.
Jeg har fået et par bæreposer fulde af jordbærplanter.

De røde linjer viser de nye jordbær planter som jeg har fået og har plantet i haven.

De samme to rækker som på forrige billede.
Her kan man se forskellen på de to rækker. Den række øverst på billedet (til højre på det andet billede) er vist nok nogle som bliver ret lave, og det er mulligvis flere forskellige slags blandet sammen. Rækken nederst op billedet (til venstre på det andet billede) skulle gerne alle være samme slags.
De nederste er dem jeg havde flest af og jeg plantede kun det der var plads til, resten tog jeg med hjem på altanen (se i næste indlæg), de øverste var der kun dem som kan ses på billederne her og er alle blevet plantet i haven.


Jeg har fået flere planter end dem som er på billederne, og det der ikke var plads til i haven har jeg taget med hjem til altanen. se næste indlæg hvor jeg vil smide nogle billeder op af de jordbærplanter som kom til at stå på altanen. Følg med på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar